-Att apportera en kanin

Kallt o jävligt idag med, -25.. Gick ut i hagen för att öppna på slowfeeding-nätet, som redan var öppet. Så då klappade jag lite på honom innan ja frös fingrarna av mig.

Var dock inne i stallet och pysslade ett bra tag, det är så mysigt när man väl har tid/kommer sig för, och nu har jag ju all tid i världen typ...
Agnes fick skutta lös idag med och hon var så himla söt! När Mimmi höll på kasta äpplen till Ace på golvet så kom Agnes som skjuten ur en kanon och skulle också springa efter äpplena, haha^^


Åh vad jag längtar till sommaren när jag ser denna:)

Kommentarer
Postat av: Felicia - Stall Viggeby

sv: Haha, smart! :D btw, han är för söt på den där videon haha!

2012-02-04 @ 21:53:17
URL: http://stallviggeby.blogg.se/
Postat av: Sandra

Förlåt för sent svar, men hon står ca 2,5 mil från mig, tar ca 30min med bil. Lite väl långt bort tycker jag, men det är smällar man får ta... ;)



Hmm, konstigt... Skrev det från mobilen så det kan vara därför, men jag tror att de andra jag också skrivit från den fungerat att kommentera på :s Jaja, det funkade ju det här också ;)

2012-02-05 @ 17:47:45
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0