-Klubbhoppning

Ace var superpigg och på tårna hela dagen, hon var tom. på Ankis tår...

Blev lite stressigt i första klassen eftersom det var färre före mig än vad jag trodde. Det var CR 80cm och det gick riktigt bra, fick dock vägran i första rundan men andra flöt på riktigt bra så en rosett där.


Sedan var det 90klass. Där red jag dåligt så det blev två vägran i grundomgången, blev så irriterad på mig själv för det. Sedan övertalade Anki mig att efteranmäla till 1m, så så blev det.. Kanske ingen bra idé eftersom det knappast går bättre om det gick dåligt på 90. Men de sprången som vi hoppade var ju fina iaf, haha. Det blev alltså tre vägran och uteslutning. En på första och två på fjärde.
Ni får 90filmen också och lägger till några språng från 1m, hela den får ni inte se:P Hon gnäggade hela tiden på Bus-Johan också!
 



Lina och Bus-Johan var iaf jätteduktiga:D Dom hoppade CR 40&50cm. Andra rundan i båda blev felfritt så dom fick med sig två rosetter:) Haha när vi red dit så skulle ju Johan tönta sig lite ibland och knorra lite och stå och studsa så en gång när Lina skulle böja honom lite mot en snödriva så gick han rakt in i den och la sig i den med huvet före och Lina tippade på sidan. Den ponnyn alltså..

Här är Lina och BJ.

Kommentarer
Postat av: Sandra

När Ace stannar på första hindret i 90cm ser det ut som att hon står där med ett flin och är så nöjd med sig själv, haha! :)

2012-02-15 @ 10:01:48
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0