-Repgrimmetur

Med mersmak från igår så hoppade jag upp barbacka i repgrimman idag och red en tur, knöt dock repet som tyglar idag. Red Carlgrensvägen till Fornbyn och ut vid garagen och vägen och gångvägen hem igen(säger inte er nått men för mitt minne). Blev bara en skrittur och vi tränade på ökningar, förhållningar och halter. Han var duktig och lyssnade bra för sitsen, ibland var han lite seg i reaktionen så då gjorde jag one rein stopen då jag vill att han ska bli så lyhörd som möjligt och lyssna för sitsen och rösten. Alltså sits,röst, höja handen lite och sedan one rein om han inte stannat.



Var föresten på arbetsförmedlingen idag. Ååh jag hatar det stället, ja blir alltid så rädd och förstår inte riktigt vad det är dom vill att man ska göra. Hon typ babblade på om massa saker hit och dit som jag borde göra, ditten och datten. Jag blir så stressad och förvirrad så jag säger typ bara ja åt allting.
Så nu ska jag tydligen på nått jobbcoachgrejjs från den 16 feb 8.30-16.00 varje dag i 6 veckor!! seriöst? både i grupp och själv som jag fattade det, usch. Jag hatar allt som har med grupper att göra när man inte känner personerna och ska prata med dom och diskutera..
blä..jag vill vara i Gideå








Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan med ridtravaren Hero

Hej! Nu har jag en ny bloggtävling på bloggen där du kan vinna ett 4-pack transportskydd i valfri storlek från Amigo/Horseware värde 545 kr.

Passa på att tävla medans chansen finns! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingsinlägget: http://stockholmsjenna.se/?p=5419

2012-02-03 @ 10:40:21
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0