-Smidiga gänget

Ursäkta min lilla frånvaro. Väldigt skönt att inte varit inne på datorn på några dagar dock, hållt mig till mobilen;)

Igår så tog jag och Marulk en liten barbacka-kvällstur runt postvägen i samhället. Han var väldiiigt pigg och kunde knappt stå still när vi övade lite halter. Tror någon hade mkt energi då vi tagit det lugnt sen i torsdags. Blev bara en lite mysig skrittur.

Idag blev det också en barbackatur. Så underbart väder! Tö och strålande sol. Red upp till Hamptjärn och travade lite dit upp. Han var lugn och fin men glad och framåt, det är han ju alltid iofs men.
På hemvägen så red vi in på planen vid handelsträdgårn och tränade lite i skritt där, för halt för annat. Han var riktigt fin på volter och lite sidförflyttningar.
Red i hackamoret både idag och igår.

Haha när jag skulle hoppa upp idag föresten från pallen så tänkte jag, nu ska jag hoppa upp snyggt utan att behöva klänga så mkt. Jag blir ju självklart lite för överambitiös och tar för mkt fart när jag hoppar och var såhäääär nära på att ramla av på andra sidan. Blev hängandes med benet över ryggen och armen över halsen ett bra tag innan jag lyckades kravla mig upp igen. Marulk tyckte jag var jättemärklig och gick runtrunt i en ring sedan frustade han nöjt efteråt som att: det där gjorde ja bra! Haha ja den uppsittningen blev ju knappast bättre än vanligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0