-Trick

Följde min planering idag med. Trickträning alltså. Jag fotade ett bra tag i hagen innan jag tog ut honom också. Blev några hyffsade bilder iallafall.

Han var riktigt duktig idag på de få tricken vi håller på med just nu. I spanska skritten så lyfte han mkt högre än vad han gjort tidigare och gick självmant framåt.
Yogan sitter som en smäck nu och han har fått bättre koordination och förstått att han måste lyfta upp benet innan han böjer bak huvudet.

Gjorde även lite backa ur 5 zonen och det gick över förväntan bra, även om han ngn gång prövade om det var yoga eller "hov" jag menade haha!

Ställde upp kameran på filmning så den får ni imorgon, hinner inte nu för ska till en kompis som fyller 20. 100 års-kalas är det, 4 till som också fyller det denna vecka.

Ni får en av bilderna sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0