-Kortis

Igår så blev det en ridtur med Marulk på fm trots att jag hade lite knappt om tid. Vi skrittade över lägdan och travade och galopperade Hamptjärnsvägen upp och ner några vändor. Det var jättehärligt och Marulk var sådär otroligt lyhörd och hade en underbar trav! Mysig galopp också!

När vi kommit ner och tillbaka till stallet igen så tog vi några galopper i paddocken också, det gick brabra även om han ville springa lite fort emellanåt.
Red på hacket.

På kvällen efter jag varit i Gideå så tog jag in istället för Anki, kom inte hem förän strax efter 23. Hann inte hem innan gatlyset släcktes!

Nu om några timmar så har jag tänkt att gå till stallet, eller kanske pröva ta spraken?! och sätta på Marulk ett täcke bara för att han ska få hinna torka en ltien stund innan vi rider till ridskolan.
Det har jag kanske föresten itne sagt? Jag ska prova rida i denna grupp idag och kolla hur det känns:) sedan är det kl 19 också så det känns skönt att inte behöva komma hem lika sent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0