-saknad marulk

Så, nu är jag hemma en sväng från Gideå och som ni märkte hann jag inte lägga ut några bilder under veckan men kanske kommer senare.
Är ganska trött efter långa dagar på lägret. Är hemma ikväll och imorgon och far sedan upp igen på måndag för en vecka till.
 
Har myst med Marulk idag, har saknat honom så mkt! Lite tjock om magen har han också hunnit bli;) Efter klistund i hagen så red vi upp till tjärn och ner igen och sedan bort till stallet(står ju hos Anki nu) och nya ridbanan  och red där en stund. Fortfarande ganska tungt underlag men blir nog bättre med tiden. Han var iallafall jätteduktig och fin i traven och la in bussprång både här och där i trav och galopp. Ibland höll jag på skratta på mig för att han såg så rolig ut, någon hade lite energi;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0