-Uteritt med Durum

Red ett pass på lägdan i förrgår. Han skötte sig riktigt bra och gjorde ingen karate, även om jag tycker han är söt när han gör så..i lagom mängd;)

Red på stora volter i alla gångarter och hade ett ganska högt arbetstempo i början och samlade upp lite i slutet. Inget mer att säga om det.

Igår så blev det ingen cavaletti utan vi red ut så det var tur att jag hade fått reda på det innan annars hade jag blivit irriterad;) Jag fick sötponnyn Durum fast han känns ju nästan stor motför Bogard;) Vi red Häggesrundan och jag hade en utsvulten ponny, hehe! Han sträckte tom. huvuet rakt upp i luften om vi red under en gren.
Han skötte sig toppenbra och inga krumelurer i ngn gångart, dock så mötte vi en Durumätande cykel nedanför hoppstigen;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0