-Myskille

Visste inte riktigt vart ja skulle rida idag, hade först tänkt lägdan men den var för blöt så vi irrade runt ett tag innan vi till slut hamnade på planen vid handelsträdgården. Han var superduper fin i högervarvet och bar sig och hade en underbar känsla. I vänstervarvet blev jag lite bråkig med honom eftersom han skjuter ut rumpan och jag blev frustrerad på att vi inte fick till det. Usch hatar när jag blir så,menmen får väl jobba med det och inte ha så höga krav. För mot slutet gick det ändå ganska bra!

Gjorde lite yoga som stretching sedan.

Han var föresten så mysig när jag hämtade honom i hagen. Han låg ner längst bort så jag gick fram och satte mig vid honom och mös med hans stora fina huvud.


Bild från hösten 2010, då ställde han sig upp innan jag kommit fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0