-awesome

Marulk var lite svullen i v bak fortfarande men ej på de andra. Bestämde mig för att ta en uteritt då dom ibland brukar gå ner efter han fått röra på sig.
Det var en underbar tur som var välbehövlig för oss båda! Har kännts som att Marulk varit lite uttråkad ett tag och jag har varit lite irriterad över hans ben och idag när jag hämtade sadeln så hade schabraket jag har ovanpå åkt ner så det blivit klösmärken på den från katterna:(
 
Ridturen var iaf jättekul och han var så pigg och glad. Han ville gärna springa av sig så blev några racegalopper med bus på köpet såklart. Tränade även samling och slutor längs vägen, jätteduktig var han! Red på en väg jag inte ridit på där det var snö kvar(har blivit isigt) så där var det bra!
 
och det bästa var att han inte var svullen när jag kom tillbaka så förhoppningsvis är det väl bara att han står stilla i hagen nu när det är knöligt:)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0