-julkänslor

I lördags öppnade även vm6:an så åkte där med några från klassen, ganska hårt och knöligt men blev bättre när solen kom fram. Härligt när jag bara kunde gå min grusväg med pjäxor och skidor så var ja framme:)
 
Red en skrittur med Lina och Maya(hästen) på em. mysigtmysigt.
 
På kvällen så åkte jag till Duved för julmys med klassen och mysigt var det. Malin lärde alla vika papperssvalor, vi lyssnade på julmusik, drack glögg, åt pepparkakor, saffranslängd, choklad och en hel massa marsipan(blev även några figurer) Frågesport blev det också!
 
 det är alltså inte mina marsipangubbar, dom blev för fula för o va me;) inte tomtarna heller, dom är Tildas, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0