-en rosa arg lapp!

Så då var tentan avklarad, den var inte speciellt svår och jag svarade mycket på alla(6st) frågor utom en. Vilken tur att jag inte slösade tid på den dryga boken utan bara läste mina anteckningar fån föreläsningarna, eller kanske ska vänta med att säga det tills jag fått veta resultatet;)
 
Hah vår lärare är så skön, vissa fick sitta längst ner i klassrummet i sofforna och skriva sina tentor och en i ett litet rum som sitter ihop med klassrummet i en soffa där och sriva på låga soffbord, hah! Gå på toa kunde man göra hur som helst, hah avslappnat och bra!
 
Fick ett roligt mail idag också från honom, hah skrattade länge åt rubriken
Han hade alltså fått en rosa arg lapp i lärarrummet av städaren att ngn hade använt hennes dammsugare till att suga upp vatten med(smarta människor)
 
Efter skolan tog jag bilen ner till byn för att hämta en matberedare/mixer som jag hittade på köp o sälj på fb, helt ny, asnajs!
 
Dock har det kommit mkt snö idag också och ska göra det hela helgen typ..problemet var att det inte är plogat upp till min lägenhet(undrar om dom ens kommer göra det?) så jag slirade bara när jag kom en bit upp(den är lång och brant) så fick lov att backa bakåt men då gled jag bara neråt än fast jag bromsade, skitläskigt trodde jag skulle dö typ. Gled ut med ena bakdäcket utanför vägen och hamnade typ halvt tvärs över, och den är ju inte bred, en liten grusväg. Till slut kom jag upp så ja stod rakt igen, spann med däcken så kom jag ju ner till gruset till slut. Gled sedan ner mot slänten igen. Trodde att ja skulle fastna där och grejjen är ju att det skulle ju inte finnas några bilar som skulle kunna dra loss mig eftersom jag blockerat vägen och det inte går att komma dit upp på annat sätt.
Det slutade iaf lyckligt och jag lyckades backa ner när ja kommit loss andra gången, så nu står bilen på kabinbaneparkeringen, hm får se hur ja ska kunna lösa det, där får man inte stå mellan 22-06 nämligen...får väl chansa på det ändå för upp hit kör jag inte igen förän i vår, hah!
 
Nästa problem är att ta sig upp till stallet...uppdaterar hur det gick sedan, heh.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0