-finally

Äntligen! Nu har jag hittat lägenhet permanent från och med 1 dec:D Det bästa är att den ligger i byn, så nära till allt. Den ligger i princip nedanför där jag bor nu fast på andra sidan e14. Ska dela den med en annan tjej i klassen, så jag hoppas det fungerar bra!
 
Igår bowlade vi ju, det var trevligt:) När de andra åkte hem stannade Maja och jag kvar och spelade flipper och airhockey, askul haha! Gick sedan hem till mig och såg film, fast mest åt vi godis och cheeseballs;)
 
En bild på lägenheten:
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Jisses, vad fint! Ett sånt kök skulle inte jag heller säga nej till..

2012-11-09 @ 22:51:30
URL: http://scenicworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0