-jamen såja

Efter lite genomgång inför tentan på skolan så gick Maja och jag ner till Åre bageri för en fika, eller egentligen för att vi hade tid över innan vi skulle på en liten jobbintervju. Vet inte varför ja inte har varit där förut, sjukt mysigt och gott! Hade tänkt träffas där men blev ändrat så vi gick hem till henne istället. Ett lite roligt sammanträffande är att det är samma tjej som vi var på intervju för som hyr ut bottenvåningen i sitt hus där jag ska bo, haha! Så egentligen kan man ju nästan säga att vi gick hem till mig;)
 
Så nu kommer jag troligen att städa som extrajobb på söndagar from. dec typ. Roligt att man jobbar två och två också, så vi kommer få ett lägenhetshus/två lägenheter som vi städar varje vecka, avresedagarna.
 
Gick hem till Maja sedan för att plugga, som vanligt gick det sådär men jag fick ut ganska mkt av genomgången på lektionen idag och antecknade mkt.
 
Vid halv åtta snåret bestämde vi oss för att vi var sugna på tacos så ner till Ica bar det av och sedan nomnom och yatzy.
 
Imorgon tänkte vi dra in till Östersund en sväng för att handla lite grejjer till halloween! Jag ska ju både klä ut mig inför Outdoor mountain challenge och på kvällen.
 
Mycket babbel, godnatt!
 
en bild från vår promenad ner till stranden i fredags eller när det nu var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0