-Mer bilder!

Fick lite bilder av Malin i klassen, så här kommer några från blandade tillfällen:)
 

Här är jag, Matilda och Sofie. Var ganska tufft att ta sig förbi den djupare delen då det forsade på ganska bra som ni ser, stora stenar, tror jag står ovanpå en där. Ja ni ser ju mitt stryptag på Matilda haha! Och killarna som kommit fram bara står och skrattar?! hah. Mina ben skakade när ja kom upp där på stenarna.

Två olika taktiker, antingen så gick man i en ring eller så går en med staven längst fram och de två andra håller i den förste.

innan första orienteringen i Duved

En del av klassen innan vi kommit upp dit vi fick vända och innan vi satt upp "paustälten". Alltså innan det började tokblåsa och spöregna/hagla, och vi tyckte det var dåligt väder redan här;) Vi är dock en väldigt positiv grupp och det var inga som helst klagomål under hela turen, så kul:) Min röda arm som sticker ut där, haha!
 
 

Kommentarer
Postat av: mamsen

Kul att se vilka äventyr ni är ute på! Ser verkligen spännande ut och förstår att det blev kallt ;) Kram

2012-09-13 @ 07:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0