-hoppning

Såja, nu är jag tillbaka i Åre igen efter drygt en vecka hemma i Övik. Har varit mkt mysigt och trevligt hemma.
Hälsade på i Gideå i onsdagskväll. Red oplanerat lille Ivanna, upp o hoppa i jeans. Hon är så söt den hästen, nu piper hon så fort man petar på henne eller ska flytta på henne, som en pipleksak haha. Hon gör det för att en av de ranghöga stona styr och ställer med henne i hagen så nu piper hon åt oss också;) Hon är en mkt envis liten dam men hon var jättefin att rida i onsdags. Cavalettibommar och lite studs.
 
Igår red Lina och jag på banan efter en liten uteritt som uppvärmning med morotsstopp hos Anki. Vi ställde fram ett litet hinder som vi skuttade över. Lina och BJ skuttade även på andra delar av banan. Roligast var när jag sa åt Lina efter hindret, driv! så han inte får sakta av direkt efter hindret! hon klämmer till med skänkeln, Johan skuttar rakt upp i luften och Lina ramlar på backen. Ooops!
Ace var väldigt mjuk och fin att rida igår:)
Jag lägger upp lite bilder och filmer imorgon eller ngt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0