-Som det ska va

Heldag i farten idag, varit dåligt med sånna på ett tag men nu är jag/vi back on track;) Började med föreläsning i skolan, världens tråkigaste, om kulturvärden och fornminnen etc. Alla såg lite halvpömsiga ut.
 
Efter skolan vid halv 4 tiden gick jag Malin och Tilda ner på byn för att kolla en lgh som de hittat, superfin och mysig var den, nere vid vattnet...hatar att vara fast i denna lgh:(
Vi gick och fikade på Bahnhof och surrade ett bra tag, jag och tilda satt kvar lite längre och gick sedan upp till mig. Bytte om och drog sedan till stallet.
 
Vi pysslade med Marulk och jag red sedan på banan medan tilda satt i mitten och dirigerade, hah inte riktigt. Men nice att ha ngn som ser lite vad man gör för fel o så. Gör att man skärper sig lite bara att ha nån där. Marulk var jätteduktig, tränade tempoväxlingar, halter och ryggningar.
 
Satt och surrade ett tag i sadelkammaren och när vi var klara hade klockan blivit strax efter 21. Nu har jag precis ätit middag, hehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0