-2 advent

Dagarna fylls med fin morgonåkning i backen till soluppgångar, stalldagar och lite plugg.
- Imorse lös himlen knallröd bakom fjällen när vi åkte de första åken i halvmörkret.
-Igårkväll red jag ut med pannlampa och reflexer förbi ridskolan där barnen hade julshow ute på ridbanan, det tyckte Marulk var mkt intressant.
-Idag följde Maria med till stallet, hon tog Marulk och jag lånade Jossan. Marulk var så snäll och fin i alla gångarter med Maria som inte ridit på några år. Jag blir så stolt över honom! Själv red jag en överladdad Josefine;)
 
Imorgon blir det nog planeringen inför min halvåtta-middag på onsdag och lite skidoor kanskee:)
 
 marias bild, hihi vad jossan ser liten ut!
 
de två sista, Elin och Marias bilder. Min mobil var för kass för att knäppa med;)
Det är riktigt nice åkning där de inte är pistat ännu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0