-friendstime

Nemen hallå, har varken haft tid eller internet till att blogga de senaste dagarna, eller veckan..
 
I fredags så kom ju Jessica hemifrån övik och hälsade på mig, och Sofia från Lule på lördagmorgon. Vi började dagen med frukost på bageriet, myspys. Sedan har vi mest varit i backen hela helgen, en utgång på Bygget hann vi med också.
Vädret var sådär på lördag och söndag men måndag var det strålande sol och plusgrader! Riktiga vårkänslor med fika i snön. Sofia och jag åkte enda till stängning, Jessica bilade hemåt lite tidigare. 
Jag och Sofia tog nattåget tillsammans tillbaka norrut. Jag är på praktik hos min syster nu så jag hoppade av i Boden där hon hämtade upp mig för vidare färd mot Jokkmokk.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0