-fullt schema, alltid

Gårdagen började ju med tenta på skolan, eller hann med en gymis innan också. Tentan var inte jättesvår eftersom det var krysstenta  så förhoppningsvis klarar jag den.
 
Tilda och jag drog sedan direkt till stallet, hon lånade Balans igen. Var ganska kallt men gick bra, -20 typ. Red galoppsträckan, var mkt snö där så dom fick jobba ordentligt pållarna. När vi var på tillbakaväg mötte vi Klara/Isa som följt våra spår så dom sällskapade oss tillbaka till stallet. Där red vi på plan en liten stund.
Fika i sadelkammaren efteråt, såklart!
 
Sedan drog vi till Björnen där Tilda bytte om och sedan hem till mig för att byta om, eller ja, vi satte på oss täckbyxor och skidjacka för att passa in på after skin.
 
Vi åkte först bergbanan upp till Fjällgårn men när vi var precis uppe så ringer Tobbe, Harry och Kennet och säger att det är fullt. Japp, så då åkte vi ner igen, inte bergbanan dock utan i backen..jag på kennets rygg och Tilda på Tobbes, det var ett äventyr kan man säga..jag satt mest o skrek bromsabromsa, jag kommer dö! än fast han körde så sakta som möjligt haha. Dock var ju jag ganska safe motför tilda som åkte med tobbe på brädan;)
Vi åkte ner till torget och gick sedan på after skin på dippan istället, var riktigt nice!
 
Hem och byta om igen, slängde i oss lite bananpannkakor, Malin kom förbi och sedan tog vi skidbussen upp till Björnen igen, där killarna redan var och lite senare kom även en del av tvåorna förbi, var en trevlig kväll!
 
jag har inte alltid en svart häst som ni ser;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul ni verkar ha det hela tiden! Inte aaaalls avundsjuk... ;)

Svar: du får komma och hälsa på helt enkelt:D
Ida Berglund Noréus

2013-02-10 @ 12:52:33
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja jag tror banne mig jag måste göra det nån gång! :))

2013-02-10 @ 22:49:12
URL: http://sandradamgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0