-hoppa kan han iallafall

Började idag igen dagen på gymet, börjar tycka det är riktigt kul, härlig start på dagen liksom! Hann precis hem o slänga i mig en macka(tur ja hade räsersparken) innan det var dags för städjobb. Idag hade jag och Maja värsta flowet och hann igenom den stora lägenheten på 3,5h och fick tom. beröm för att vi gjort ett bra jobb;)
 
Hem en sväng igen, Tilda kom förbi efter hon åkt skidor och så åkte vi till stallet. Idag lånade hon Klaras ponny Isa(den vita på bilderna från förra inlägget) Vi värmde upp med en liten uteritt med pannlampa i mörkret, mys. Red sedan på plan med musik i högtalarna, man får så härlig feeling då, absolut music 61, haha!
Marulk var jättefin, mjuk och fin i munnen också. Gabbi hade hoppat innan oss så jag travade över travbommarna, först hoppade han över de två första och gjorde konstiga skutt över resten men efter några gånger kom han på att han faktiskt kunde sätta ner fötterna mellan dom och då gick det riktigt fint;)
 
Vi pysslade på ett bra tag med småsaker så jag var hemma 21.30, middagsdags!
 
En bild på Marulk nån dag i veckan, där ser ni ju nysadeln också, och tjockmagen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0