-lyxfika

Hann inte blogg igår, men jag började dagen med att gå på gymet tillsammans med Maja. Tog sparken dit, gick i en jäkla fart hem kan ja säga i alla backar!
 
Åkte sedan till stallet. Red först på banan och sedan ut en sväng, jobbade honom hela vägen i öppnor och slutor i trav och skritt.
 
På em. mötte jag upp tilda och tobbe på Bahnhof över en fika(chokladboll och vatten, student yey!) och diskuterade vårt grupparbete lite. Vi ska skriva en liten rapport om ett upplevelserum och göra en powerpoint.
 
Tilda och jag givk sedan hem till mig för att färga hennes hår, färgen räckte med nöd och näppe men blev nice till slut. Vi lagade också awesome-god spontanmiddag och såg sedan en film, mys.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0