-såjaa

Idag var det några timmar i skolan, första gången på en vecka. Fanns massa bullar över från skidalpinismtävlingen i helgen som vi mumsade på. Fick även med mig massa tandkräm som man fick ta, från studentveckorna så nu har jag tandkräm för resten av året, och även festisflaskor!
 
Innan föreläsningen  hann jag gå på gymet en sväng. Idag har jag även lämnat in mina skidor för byte av bindning, har ju köpt en turbindning. Och hittade även transciever, sond och spade för hyffsad billig peng så nu är jag nästan redo för att gå på tur, bara stighudar som fattas! men ska få prova tildas som har ett par oanvända.
 
Marulk red Jag på bana. Han var lite seg i reaktionen men annars superfin. Var ganska mkt snö på banan så hsn tyckte det var lite jobbigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0