-separationsångest

Igår så provade ju Linn att rida Marulk en stund på banan, det gick riktigt bra och han var så himla duktig. Han tog båda galopperna på en gång, det gör mig riktigtriktigt stolt! En sak att han gör det när jag rider men att han förstår fattningen när en annan ryttare rider, vilket är väldigt sällan gör mig riktigt glad! Fina killen!
Det ska nog inte vara några problem när jag är borta.
Tre älgar, en mamma och två barn stod och tittade på utanför ridbanan också, hah!
Klara och jag red ut direkt efteråt, blev en ganska kort tur.
 
På kvällen åkte jag upp till tilda och tobbe för en sista myskväll innan praktiken. Spelade kort och åt banankaka och andra onyttigheter. Kommer saknaaa.
 
 
Idag var sista dagen i skolan innan alla eller de flesta åker iväg. Det var faktiskt en reklambyrå från Övik som var och föreläste om lite grafisk formgivning, roligt och jag fick mkt uppfräschning från gymnasiet som poppade upp igen. Var lite kul när dom pratade om hur man förknippar de flesta företag med en färg(på loggor etc.) och en av dom sa: Jag kan ta ett exempel från Örnsköldsvik inte alls långtifrån där ja bor där det finns en fabrik som heter Domsjö, som har en grön logga. De började att färga röken grön med lampor på kvällarna, och det hela blev väldigt fel. Haha jag: "Jag bor alldeles där bredvid!"
 
Saknar redan klassen, kommer bli så tråkigt att inte träffas på en hel månad!!
 
 
Men imorgon kommer Jessica hit hemifrån övik och på lördag kommer Sofia, dom är här i helgen, blir nice:)
 
älgar på besök
skutan som utsikt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0