-snowboarding

Gym imorse, men det behöver jag väl snart inte säga längre- Tyckte jag var lite sent ute som var där strax innan nio då jag skulle träffa tilda och tobbe på skolan tio. Men strax efter nio dyker Tilda upp på gymet hon med så Tobbe fick vänta en liten stund där, heh.
 
Efter skolan skyndade jag hem och Klara(som rår om ponny-Isa) kom förbi och vi tog bilen bort till Tegefjäll för lite brädåkning. Jag börjar bli riktigt grym nu faktiskt, för att inte åkt så mkt iaf. Var föresten underbart fint där, har inte hunnit åka i Tege innan. Man ser hela skutan och utsikten är nästan finare där än inne i Åre. Vädret gjorde ju sitt också, sol och -10.
 
Vi åkte sedan till stallet och red hästarna på banan. Vi ställde fram ett litet kryss som vi skuttade över. Marulk var riktigt duktig och vi fick till några fina språng. I vänster varv galopperade han hela vägen fram till hindret och i höger varv kunde vi galoppera på en volt över hindret, duktig kille!
 
de två sista är Klaras bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0