-2013

Nytt år igen då! saknar min marulk nu, tur jag får träffa honom snart, åker hem till åre på torsdag tror jag. har tandläkartid på fredag för att fixa till mina tänderna ordentligt, är lite nervös för att det inte ska bli bra..
 
nyår igår var trevligt. Vi lagade trerätters hemma hos jessica, vi var 6st, åtta senare. Mumsig mat och trevligt sällskap, har tyvärr inte en enda bild från kvällen..
 
har åkt en till mysig ländskitur med jessica och atlas också. Haft mysig spelkväll hemma hos mig med tjejerna, mkt skratt blev det! 
 
vi ser om vi hörs nå mer eller om jag är i åre nästa gång jag uppdaterar, då ska jag åka å krama marulken de första ja gör. 
 
 
Mamma och jag skottade taket på utbyggnaden, då blev det väldigt lockande att hoppa i snön sedan:)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Kaninhagen ser ut som en isvak ;)

2013-01-02 @ 10:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0