-another beautiful day

Började dagen med att ta på mig snowboardskorna och knata upp till liften med brädan under armen, Karolina hängde också med. Underbart väder, något kallt, ca. -17, nu på kvällen stod det dock på -23..
Börjar få in klämmen på brädan ganska bra nu, nu ska ja bara lära mig att svänga med andra foten fram också, blir kanske morgondagens uppdrag.
 
Marulk och jag hade en underbar lösträning idag i kylan också! Musik i högtalarna och belyst ridbana i mörkret, hur mysigt som helst. Lekte mest runt liite och han travade in mot mig i inkallningarna idag också, hur kul! I slutet travade han avslappnat och fint på volt runt mig.
 
Imorgon följer Matilda från klassen med på uteritt och lånar Ulla, blir mys:)
 
Har föresten skrivit klart en till rapport ikväll och började ikväll. Kändes riktigt bra!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamsen

O så vackert! Bra jobbat m rapporterna ;)

2013-01-18 @ 07:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0