-årsresumé del 1

Blev sugen som många andra att göra en resumé av 2012! delar upp den i fyra delar
 
januari

-Marulk och jag tränade på som vanligt, både från marken och i ridningen
 
-Jag hade min arbetspraktik på Gideå Basjkirhästar, höll i mkt lektioner och tränade hästar
 
-Hade en period då jag tömkörde marulk en hel del
 
-Tränade Thjibing Kahn i Gideå för att kunna få tillbaka honom i verksamheten, han hade panikångest kan man säga. Han blev riktigt fin och jag red honom mkt och han var lugn, men när en av eleverna red honom så föll han tillbaka såfort det var ngn annan som red,tror tyvärr inte han är i livet längre, fina thjibingen.
 
-Marulks galopp hade blivit riktigt fin!
 
-Jag började i den nya ridgruppen på torsdagar
 
-klippte ihop denna filmen, som ja fortfarande tycker mkt om
 
 
 
 februari
 
-tog med marulk på lektionerna på ridskolan och han utvecklades fint!
 
-Jag hjälpte till i NH-gruppen på ÖOR på fredagar och tog med Marulk ngn gång och visade lite
 
-Jag, Jessica och Emma tog med oss fika och grillade på Gene Fornby med hästarna
 
-Åkte ner till Stockholm och Basta Basjkir(där nybyggarna med arga snickarn spelades in) för årsmöte och föreläsning med Carina Branderup om Akademisk ridkonst
 
-körde en räserrunda CR 80cm med Ace
 
 
mars
 
-Marulk och jag hoppade studs för första gången, lektion på ridskolan, gick riktigt bra!
 
-Red igång ridskolans nya c-ponny Bogard, både själv och på olika lektioner, underbar liten ponny
 
-Marulk och jag startade vår första dressyrtävling, spänd som en fiolsträng!
 
-Deltog i en tvådagars dressyrkurs med Marulk för Johanna, fick den för att jag hjälpt till i nh-gruppen
 
 
detta var första delen, kommer mer snart:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0