-årsresumé del 2

april
 
-Hälsade på Maja i Göteborg, varmt och härligt vårväder var det
 
-Fortsatte rida Bogard
 
-Marulk och jag var med på blåbärshoppning på ridskolan
 
-Första svängen ut till stugan för säsongen, rekordtidigt
 
 
maj
 
-Började jobba på Gideå plantskola, planterade 8000 småtallar på 4-6 pers.
 
-Marulk och jag tog vårat första "bad"
 
-Jag och Marulk njöt av vårsolen och det första gräset
 
-Vi startade vår andra dressyrtävling med 54.83%
 
-Marulk fyllde hela 9 år
 
-Lina fotade oss på lägdan
 
 
juni
 
-Jobbade på ridlägren i Gideå

-Var med på klubbdressyr med både Ace och Marulk

-Klubbhoppning med Ace och vann 90 cm, vår sista tävling och äntligen lyckades vi!
 
-Invigning av ridbanan hos Källströms
 
 
hoppas ni tycker det är kul med mina små sammanfattningar! Det gör iaf jag, roligt att titta tillbaka i bloggen och minnas allt fint! stay in touch för del 3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamsen

Kul med årssmanfattning! Kram

2013-01-06 @ 21:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0