-biff nästa

Startade även denna morgon med ett pass på gymet tillsammans med karin och lisa. Vi åt lunch hemma hos Lisa efteråt och drog sedan till backen, jag maja och karin. Finväder idag med. 
Vi hamnade föresten på första parkett nör vi satt o fikade i solen när skidpatrullen kom ner med en skadad i pulka. Han hade nackkrage men pratade så vi började genast analysera: dom misstänker alltså rygg och nackskada men han har medvetandenivå Alert osv. haha tror vi har blivit lite skadade;)
 
Vid tre drog jag till stallet. Red på banan och han var så fiin. I uppvärmningen så lät jag honom trava på på spåret för att få igång baken och samlade upp eftersom. Gjorde sedan halter från trav-rygga-fram i trav igen, fungerade jättebr för att få honom att "sätta sig". Han blev jättefin i alla gångarter  sedan.
 
Så idag har jag kört hårt alltså med gym, skidor och ridning. Efter denna vinter borde jag vara redo för beach 2013 haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0