-dessa härliga dagar

Gårdagen börjades med att gå en sväng till skolan men jag drog ganska snabbt eftersom det var värdelöst eftersom jag ändå inte hade ngn redovisning klar.
Drog upp i backen med Maja och Karin och vilken dag! Sol och klarblå himmel och långt bort såg man fjälltoppar sticka upp ur molnen. Episkt helt enkelt! 
 
Maja och Karin hoppade lite i parken och jag testade faktiskt ert hopp i gröna, hade lite för lite fart så landade på platån men snart så;) 
 
Efteråt drog vi till gymmet och köpte gymkort, jag och majs köpte förmiddas. När han tänkte visa hur korten funkade så sa han: fast nu måste ni ju tyvärr gå hem eftersom era kort funkar ju inte så här sent. haha så jäkla fail, vi hade inte ens tänkt på det, så karin fick träna själv, och maja och jag drog hem o pluggade istället, gick nästan bra.
 
Idag blev det dock gym innan vi drog till backen, lika bra dag idag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vilka fantastiska bilder!

2013-01-14 @ 07:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0