-doktor nästa

Haft första hjälpen hela dagen, 8-17.30 varför inte starta med en långdag första dan liksom! alla såg mer eller mindre trötta ut imorse när vi satt i sofforna innan lektionen;)
Vi har praktiserat hjärt och lungräddning och lärt oss fixera och räta ut underben- och lårbensbrott. Har varit en rolig och lärorik dag med fortsättning imorgon.
 
Har fortfarande en rapport att skriva som jag knappt börjat på som ska va inne på fredag och till råga på det fick vi idag en gruppuppgift att bygga en bår och spjälkningsanordning till brutna ben till på torsdag...vi har temat "av det man har med sig på en dagstur" fullt upp och jag kan ju glömma att kunna lämna in den i rapporten i tid..kan i princip hela klassen tror jag;)
 
Var hos Maja och Karin ikväll för att plugga lite, tror du vi gjorde det? slutade med att jag och Maja ställde oss och gjorde blåbärsglass som blev asgod, men nu är mina igenfyllningar i tänderna alldeles blågrå så ser helt störd ut..najs
 
hörs imorrn!
 
lånade bilder av malin och maria i klassen:)
 
 
tycker ni väggen liknar som ngt på ett dagis? Nejdå det är faktiskt ett universitet det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0