-Fotodags

Traskade till gymet imorse lite senare än det blev tänkt, eller problemet var att jag inte hade tänkt så blev lite tajt me tid eftersom ja skulle vara hos tanis kl 10. Hann gjorde jag iallafall och jag hade top notch-tänder, hah. Vara bara vanlig undersökning, ska dit nästa vecka för att fixa till mina framtänder.
 
Åkte till stallet och tog kameran med mig, var jättelängesen jag fotade har blivit dålig på det men nu ska ja skärpa mig! Red först lite dressyr på banan, han var riktigt fin i traven på 8-volt. Sprang sedan upp på logen och hämtade halsringen tog av sadel och träns och hoppade upp igen. Var ett tag sedan men vi hade inte tappat ngt i princip, gick lite segt i ryggningarna men blev bättre. Gjorde fina bakdelsförflyttningar och formade sig fint runt skänkeln!
 
Ni får resten av bilderna imorgon, internet är så segt nu. Såhär peppad var Marulk idag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0