-Skidor för hela slanten

Blev en skiddag idag med, med tjejerna. Inte många liftåk, eftersom vi hikeade upp på diverse småtoppar. Snöade på morgonen och sprack upp till toppenväder vid 11-tiden, temp just under nollan. Hade dock fått varit lite kallare då man svettas så fort man rör sig typ;)
 
Vi hittade några fina pudersvängar. Harry var snäll och lånade ut sin transceiver till mig, eller tror tilda tog den utan o fråga, heh. Jag gjorde en riktig vurpa i lössnön idag o tappa skidan o allt så fick gå upp o hämta den, nu vet ja att den lossnar iaf.
Imorgon ska jag försöka vila från skidåkningen, mina ben var lite sega idag. Får se hur det går!
 
 
Marulk red jag barbacka på banan idag. Blev lite rodeo där vid ett tillfälle i galoppen med tre bock på rad eller ngt, var inte långt ifrån att ja skulle ligga på backen. Vi tränade på galoppfattningar från skritt. Gick riktigt bra.
Imorgon ska jag hjälpa Gabbi med Stina som har blivit lite kaxig i longeringen, eller ganska mkt. Ska bli kul att få jobba en annan häst från marken igen:)
 
 
dagens bilder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0