-wihooo

I lördags kom det ett helt gäng fina vänner hit till ön. Vi spelade brännboll, bastade, badade mm. Ritkigt trevligt och superkul hade vi! Rekord på fyrhjulingen med vagn också, 14st! 
På söndagkväll åkte några av oss till 7/7, vi såg ingenting för att vi satt och de framför stod och ljudet var halvkasst men mysig picknick i solen var det!
 
Syster och hennes man är här i veckan också, vi har pulat på här i stugan. Städat hela stranden vid bastun och tagit bort allt bråte och eldat, jättefint blev det:)
 
Ikväll har jag och Ingela åkt till Gideå och hälsat på Carina och hästarna. Fyra söta små föl har det kommit i år, man vill bara pussa på dom! Åker nog dit nästa vecka eller ngt och pussar på dom igen.
 
Vet ni?! Idag skrittade jag Marulk igen upp till Hamptjärn och när jag släppte honom på banan efteråt så tyckte jag inte att han haltade någonting i traven:D:D:D pepparpeppar, nu hoppas jag de tär bra även imorgon!
Vill komma igång och rida igen, han har blivit så tjock också, får knappt igen sadelgjorden till första hålet utan att släppa ner på andra sidan;) har aldrig hänt förut!
 
kolla vilket fint eldskjul vi byggde;)
haha Jessicas kille kom flygande med denna till ön från Lövsjö i lördags!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0