-Livstecken!

HEJ! jag lever! bara så ni vet:)
 
Ja vad har jag gjort, väldigt mycket är det iallafall på de typ två veckor jag inte bloggat. Har en massa bilder som jag tänker lägga upp så då kan jag skriva lite till bilderna sedan.
 
Har iaf slagit i skallen och fick hjärnskakning i söndags..inte nice. Hopptränade med Marulk, men han var superduktig iallafall innan det tog slut. Hoppade fina språng och hoppade med bra avstånd. Kanske blir en liten hoppehäst av honom iallafall! Tilda var med och byggde bana och coachade lite, vi ska försöka hoppa honom en gång i veckan ett tag o se framstegen:) Jag har film på några skutt, även när jag ramlar av men det konstiga är att det ser itne ut som han gör ngt speciellt, han river med bakbenen men inget mer liksom.. hm måste ha blivit nått upskjut genom ryggen eller ngt för det är inte som att jag ramlar av honom så lätt. Andra gången på 2,5 år och då var första barbacka uppför lägan liksom..jaja lägger upp skuttfilmer sen iaf:)
 
Dagen efter fick tilda rida Marulk och jag promenerade med. Härlig försommarkväll! 
(Ser ni snygghästen eller?! han börjar bli så fin i kroppen nu och utan all päls!)
Egentligen skulle jag vila hela dagen och veckan men det hade jag som inte tid med! Vi håller på förbereda inför vår guideexamen på tisdag osv. osv. Fullt upp som vanligt med andra ord.
 
Sedan har vi ju idag kommit tillbaka efter en tredagars kajaktur i Dammån. Supermyyysiiigt har det varit! Första dagen paddlade vi uppströms 1 mil, ganska tungt i armarna var det eftersom det var ganska strömt. Sov på ett jättemysigt ställe. Min kajak läckte dock in vatten i packutrymmet bak så verkligen ALLA mina kläder+sovsäck och liggunderlag var dyngblött...blev en ganska fuktig natt kan ja säga.  Så fick gå i de kläder jag hade på mig resten av dagarna, men det gick ju bra det med. När vi paddlade tillbaka igen var det nice o glida med strömmen tillbaka i solen, myspys. Kommer självklart bilder härifrån också.
 
Nu ska jag fortsätta plugga lite och sedan sova, vi gick upp 4.30 imorse för att göra fågelskådning....superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0