-flyttkaos

Har varit mitt uppe i flytt och städ de senaste dagarna och just nu sitter jag intryckt i nya lägenheten bland kartonger och prylar..men har hunnit med lite roligt också.
 
Hade ännu en jättemysig uteritt men Marulk igår eftermiddag. Red barbacka och galopperade i nysnön i skymningen.
Senare testade vi (inte med Marulk) badet på Holiday för första(!) gången. det var kanske ingen sensation men en rolig rutschkana och massa olika pooler var det iaf.  Efteråt körde jag och Maria idolmys hemma hos henne.
 
Imorse hann jag med några åk i backen innan flyttstädningen. Underlaget var över förväntat men isigt vissa partier såklart. Vi hittade dock en nice repa med lite lössnö. Känns bra att säsongen är igång faktiskt!
 
måste köpa ny hjälm, har fått för stort huvud...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0