-skiiidoor

vet ni vad vi gjort idag?! jag och Malin har åkt säsongens första svängar! Vi traskade upp i Tottbacken, snöskorna kunde vi lämna där nere för så mkt snö var det inte direkt. Gräset stack upp på de flesta ställen och även lite grus om man svängde för kraftigt men det var speciellt en brant där snön lagt sig där det var nice åkning, så där knatade vi upp några gånger om. Mysig och glad dag!
 
Hade också en jättehärlig uteritt med Marulk igår i nysnön. vi drog ut och galopperade i full fart! På hemvägen kände jag typ eh det är ingen idé jag bromsar för han sprang redan som en galning, jag såg typ inget heller för jag fick snö i ögonen. Haha glad kille att äntligen få springa av sig!
 
På kvällen åkte jag hem till Tilda, vi är några tjejer i klassen som börjat med "halvåtta hos mig" och tilda var först ut. God mat och trevligt sällskap. Imorgon blir det middag hos Maria:)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0