-utveckling

Idag hände det igen! Hovslagaren frågade lite vad jag och Marulk sysslar med som mest och jag säger typ "allt och inget" och at jag haft honom i tre år och innan dess gick han på travet. Och han säger: jaha..är det inte ett halvblod?
 
Hah, samma visa varje gång. Jag gillar ju att han är ett varmblod men har inget emot att han ser ut som ett halvblod, ser det bara som att jag jobbat honom på rätt sätt faktiskt..
Kom föresten att tänka på att när ja tittade på bilder på fb för någon vecka sedan så såg jag faktiskt stor skillnad i kroppen på honom. Det har jag inte riktigt gjort förut!
Här är från 2011:
och här då från kursen i helgen
ganska dåliga jämförelsebilder, men visst ser han mycket mognare och inte lika ranglig ut?!
 
 
Hovslagaren var föresten jättetrevlig. Han hade dock inga snösulor eftersom hans normala jobb inte är hovis så jag valde bara att sätta skor med brodd fram eftersom det annars bara kommer bli styltor bak ändå.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0