-Bikeray nighttrail

Måste ju berätta hur det gick på mörkerloppet för en vecka sedan också i Östersund! Jag och Malin åkte dit tillsammans med två stycken andra från Åre som också skulle dit. Det var snöblandat regn och dålig sikt hela vägen dit men på något sett slutade det regna innan start och det höll i sig hela loppet!
Jag som är mörkrädd trodde jag skulle skita på mig hela tiden men jag tyckte faktiskt inte det var läskigt någon gång utan man tänkte mest bara på vart man satte fötterna och det var nästan lite mysigt. fick låna Karolinas pannlampa som var riktigt bra, det behövdes då hela banan på 13,5km gick på små trixiga stigar med rötter och skarpa kurvor.
 
Jag tappade gnistan lite i slutet då jag trodde vi sprungit fel eftersom vi  kom fram till skidstadion och skulle springa en runda till som var ganska lång och jag tänkte att, jädrar jag skulle säkert ner till stadion där! Men rätt hade jag sprungit och jag slutade som 9.a av 24 damer. Riktigt nöjd, med tanke på att jag faktiskt inte springer så jättemkt om man jämför med andra här uppe. Men kul att kunna mäta sig lite med de andra iaf och inte komma helt sist!
Malin kom föresten 3:a, grymt!
 
lånade bild från malins blogg som lånat bild från Hanna Haglund. Tror det kan vara jga längst fram på högra bilden men inte säker:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0