-de blir dyrt

I fredags åkte vi upp till Copperhill(lyxhotellet i åre) för att delta i Åredagen. Den är varje år där lokalbefolkningen och företagen lyssnar på föreläsningar om Åres framtid, typ..
Vi var mest där för att dom har världens godaste fika som de bjuder på, och lite för att marknadsföra tävlingen;)
 
Vi stannade inte hela dagen utan jag var tvungen att åka hem o byta däck för att kunna åka till stallet. Vad tror ni händer då då? Jo jag drar självklart av en mutter så nu sitter halva kvar inne i hjulhuset..
 
Saker jag tagit sönder inom en vecka:
Mitt 16Gb minneskort
Min externa hårddisk(med bla. alla NaviRun-filer på)
Blixtfästet på kameran
En kaffekopp
Mutter till däcket
 
...det går bra nu!
 
Lyckades ju iaf ta mig till stallet. Provade bara det nya täcket, dock var halsen för stor så den måste jag byta till Cob, drygt!
 
Igår red jag en jättemysig vintertur bort till Helgesjön, fick ta det lite försiktigt utan broddar och sulor men det gick bra, kunde tom. trava. Tänkte på det Anki sa och det kändes lite bättre i sisten iaf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0