-min hopphäst och NaviRun

Har varit i tentaplugg hela dagen hemma hos Maria men hann med stallet nu en sväng på kvällen. Vi löshoppade hästarna och Marulk var så himla duktig! Han verkade tycka det var jätteroligt och hoppade jättefint! Väldigt kul eftersom han tyckt det varit så läskigt förut!
 
I förrgår var jag och Malin och sprang vår NaviRun-bana. Den var väldigt fin faktiskt! Vi tog bilder och filmade till marknadsföringen. Vi kände oss lite ego men et var ingen annan i klassen som ville med;)
Både holidaýclub som är det största hotellet här, och åre 360(evenemangskalender) har lagt ut annonser med vår tävling och det är ju askul!
 
Lägger upp några, glöm inte att gilla vår sida och evenemang på facebook. Navirun 2013, och anmäl er! Ni får bo hos mig allihopa!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gud vad fint! Önskar att skolan inte tog så mycket tid så jag kunde vart med..!

Svar: åh, det hade varit så kul ju! det där med skola alltså!
Ida Berglund Noréus

2013-10-10 @ 20:54:28
URL: http://sandradamgren.blogg.se/
Postat av: mamsen

Fina bilder. Hoppas många kommer!

2013-10-11 @ 07:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0