-på äventyr

Ja vad har hänt sedan sist..helgen var nice. några i klassen samlades hemma hos Mackan i fredags och tillagade vårrullar med tillbehör. I lördags hängde jag och tilda hemma hos Malin och hade sleepover.
 
I söndags hittade jag världens finaste ställe när jag var ute och red! Hittade en ny stig som ledde ner till vattnet och en jättefin strand med hela Åre skutan som vy! Vädret var fantastiskt, klarblå himmel och vindstilla. Det var sandbotten tom. så vi gick ut och plaskade lite. Måste rida dit igen och ta med fika, nu verkar dock höstens dagar vara förbi för det ska snöa på fredag.
 
Har även galopperat igen! Vi tog en galopp uppför en lägda och han var så himla fin! Hade förväntat mig explosion men han hade en samlad men snabb galopp. Idag ska han få vila eller bli longerad, imorgon är det ridlektion:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0