-grönt kort

Helgen har varit bra, Har jobbat lite med vårt projekt inför sommaren, haft möte och lite smått o gott. Igår var jag på grönt kort kurs på Wången, skönt att äntligen gjort bort det där. Bara ridintyg som jag måste fixa på något sätt. Behövde ju bara vara med på provdagen så jag hade alla delprov att göra plus slutprov, men var inte direkt svårt. Visiteringen gick bra men häst vid hand hade jag inte superbra koll på, men som tur var så var jag inte först så jag kunde bara kolla hur de andra gjorde och sedan gjorde jag bara likadant, haha!
 
På em. prövade vi Timmerstugans afterski och den var riktigt grym! Kördesedan direkt hem till Tilda där vi hade finfin grillkväll med efterrätt och allt.
Nu ska jag ta mig i kragen och åka till stallet o slänga på Marulk ett täcke i blötsnön och sedan åka o äta Brunch hos tildis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0