-hej va det går

Nu har Ior åkt tillbaka till Tilda igen, känns lite tomt nästan hah. Han har varit med på ännu en ridtur, jag hittade ett nytt skoterspår på kartan när jag satt hemma en dag, som går till Fröå gruva. Jag red och rekade det en bit och det var toppen underlag! Idag ska Malin följa med mig till stallet så ska vi pröva ta oss hela vägen till Fröå för en fika i solen:)
 
Igår tog vi oss till Vita Renen igen på andra sidan Renfjället, denna gång på längdskidor! Emilia hängde också på. Det blev en mycket fin dag och vi hann precis fram innan restaurangen stängde så vi fick oss varsin våffla trots allt.
Höjdpunkten på dagen tycker jag var hemvägen över isen i kvällsolen, perfekt underlag för hejvilt skejtande.
 
Hem och byta om och sedan promenad bort till Maja för grillning på altanen, mycket trevligt!
 
Nu sneakar jag på Malins bilder här, tog visst inte en enda bild igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0