-snöskotest

Nu har vi fått en riktig redigeringsdator från Naturfilmarna, en fet Mac dessutom med hårddisk och allt! Grymt redigeringsprogram som fungerar väldigt smooth. Så nu är det bara att filma och redigera på i sommar! Jag och Tilda har en liten idé på gång som kan bli grym!
 
Vad annars då..igår hängde vi i Östersund. Shoppade lite tom., ett par chaps så att jag slipper ta med mig ridstövlar till Kreta och en remontnosgrimma till Marulk. Fyndade även ett par vårskor.
 
När vi kom hem drog vi upp till Ullådalen för att testa ett par nya snöskor. De första i Sverige som det går att glida på i nerförslut! Tog ett tag innan vi kom på tekniken men de fungerade riktigt bra, och gled som hejsan. Om man lutade sig lite för mkt framåt så tog det tvärstopp dock;)
 
Idag har jag och Tilda varit på Creative Summit och lyssnat på bra föreläsare och connectat lite inför vårt "wildkids projekt" inför sommaren!
 
 
vad tycker ni om stilen?hah
Agnes levererade;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0