-varmt o gött

. Hade ledigt en stund för ngn dag sedan så jag klättrade upp på ett berg. Jättefin utsikt och tom. där uppe var det får!
Har guidat några fler ritter på stranden, ibland vill jag nästan dra iväg själv i full galopp men det går ju inte riktigt med turisterna. Blir mkt galopp ändå men i lugnare former!
 
Både igår och idag har jag haft svensktalande turister, nice att få tala lite svenska! Fick också en film skickat till mig av en pappa till en tjej som red med mig på stranden, riktigt kul att ha!
 
Imorgon har vi en ledig dag, skööönt!
 
beginner ride
schweizare som visste vad Åre var haha! pga. world cup såklart
beach ride imorse
 
 
 
 
 
 
 
2014-04-22 @ 21:36:00 Kreta Permalink


Kommentarer
Postat av: mamsen

Å vad härligt det ser ut!

2014-04-22 @ 22:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0