-guess what

Sa jag att skridskosäsongen var över? så fel man kan ha. Har hunnit med både en kvällstur på Åresjön och i onsdags åkte jag skridskor till jobbet. Blev dock lite jobbigt på hemvägen då det var motvind i ca. 10m/s och snöyra så såg knappt ngt:p
 
Igår testade jag, Urban och Moa Ottsjön. Första gången jag var där märkligt nog. Väldigt mäktigt där med Ottfjället som reser sig alldeles bredvid sjön. Det va en del dubbelis efter plusgraderna och lite slush här och var så blev några vurpor och tvärnitar men en fin långtur med pannlampa på tillbakavägen. 
tror det är Anarisfjällen i bakgrunden här om jag inte är helt ute och cyklar, vilket jag mkt väl kan vara.
 
 
Idag har jag jobbat, tagit en löprunda och ridit min käre häst. Han fick besök av naprapaten i måndags så har börjat smyga igång honom igen. Bara en rutinkoll egentligen emn han hade en låsning i bakdelen och det lossnade bra. Återbesök om några veckor. Känns som det var längesen ja skrev om Marulk? Vi lever iallafall livet på nya stället, med fina omgivningar och vänner!
Bjuder på lite blandade bilder av både Klara, Emma och mig
demonhästar på fikarast

Kommentarer
Postat av: mamsen

Sötmarre!

2014-12-07 @ 09:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0