-Vintern är kommen

Tja tjenare hallå
Blev inget ridhus idag då jag inte fick tag på ngn bil, menmen ska ju dit nästa helg iaf. Då får jag låna världens bästa pappas bil som jag åker hem till Övik och hämtar till veckan. Nu gäller det bara att jag klarar uppkörningen så att jag får dra ett hästsläp med den också;)
 
Det blev backen idag istället, kallt som tusan med -15 och fartvind på det. Var ganska kasst underlag också så blev inte så många timmar.
Rida gick bättre då jag häll mig varm. Red ut och jobbade honom i trav nästan hela tiden och han var verkligen avslappnad och fin även om han var pigg. Men det är ju bara kul. Var härligt att rida precis innan det började skymma, klar blå/rosa himmel och en stor lysande måne. De e fejnt de!
 
Nä nu ska ja städa undan lite innan Tilda kommer för en myskväll.
 
Marulk har nu fått bort lite tjockmage sedan denna bild togs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0