-försommar i Åre

oj..vad tiden flyger förbi. Längesen jag tittade in här. Nu är uppsatsdimman över och vi har levt livet med diverse kajakturer, klätterturer och forsränningsturer. Lite löpning, orientering och massa grillkvällar har vi också klämt in.
Ja.. det har varit helt magnifika veckor helt enkelt, därför jag varken hunnit blogga eller ens startat datorn, mest bara varit hemma och vänt.
 
Delar med mig av lite bilder från diverse aktiviteter, och just det! Jag och Maja har fått ett förstahandskontrakt på en lägenhet inne i byn from. augusti, tjoho!
 
Kajaktur till andra sidan sjön med Malin och Maja, övernattning under bar himmel, vaknade av att det regnade på oss och flydde in i skogen:)
vi började med ett dopp i sjön!
En bild från klättring på Välaberget, jag och Tilda sov över och klättrade vidare morgonen efter.
 
Jag och Tilda drog sedan ut på en kajaktur med en övernattning, det blåste som tusan så var väldigt vågigt men väldigt roligt att paddla. Ibland kändes det som att vi stod still i vindar och vita gäss. Regnade gjorde det också emellanåt men inte hängde vi läpp för det:)
 
 
Imorgon beger jag mig hemåt Övik över midsommar en sväng för att träffa släkt och vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0